loading...
دانلودینو
علیرضا زلفی بازدید : 19 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)




شوهر بنده براي تبريک روز تولدم برام يه اس سام اس فرستاده سر شار از احساسات حالا متن و داشته باش:
امروز روز تولد دوست
ومن هر روز بيش از پيش به اين حقيقت پي ميبرم که
تو خلق شده اي تا به بهترين شکل ممکن جيبهاي مرا خالي اعصاب من را خط خطي کلا دهن مرا سرويس کني(:
هيچي ديگه الان توسرما دم در داره بندري ميرقصه

.

.

.

.


اقا سرکلاس بوديم بحث اين شد که ماماناتون به جز اسم خودتون چيز ديگه ميخواستن بذارن؟ يکي از بچه ها گف خانم اسم مارو ميخواستن بذارن دنيا. معلممون گف پس چرا نذاشتن؟ گف اخه بابام ميگف اخه بعضيا ميگن لعنت به اين دنيا مامانمم قانع شد!!!!!!!! پست اوليم قربون مرامتون!

.

.

.

.


ديروز تو ريدکال پسره پي ام داده ميشه ادد تون کنم؟؟منم گفتم نه
گيييييييييييررر داده بود در حده لاليگاااا ^_^
گفتم چ گيري داديا.فک ميکنيد چي گفت؟؟
ميگه:ديدي ي نفر تو ي نگاه عاشق ميشه؟من وقتي ايدي تو ديدم تو ي نگاه عاشق شدم
:| خدا وکيلي با کيا شديم 75مايون نفر؟؟؟

.

.

.

.


پريروز رفتم کافي نت واسه ثبت نام دانشگاه...من مشخصاتم را ميگفتم و آقاهه هم وارد ميکرد ...ديگه سوالاي آخر بود که گفت ..گروه آزمايشيت چيه؟ منم فکرکردم ميگه گروه خونيت چيه؟ منم با افتخار گفتم o+....ي دفعه ديدم آقاهه زد زير خنده به مانيتورش ک نگاه کردم ديدم نوشته بود گروه آزمايشي ....تازه بدبختي بادوستم رفته بودم اونم داشت ميخنديد يعني اگه چاره داشتم دو تا پا ديگه قرض ميکردم و الفراااااااااارر...

.

.

.

.


لامصب از وقتي که به خاطر امتحانات :) ارسال پست رو کردن يه دونه در روز هر دقيقه يه جوک و خاطره به ذهنم ميرسه :|
راستي اين جمله رو خيلي باهاش حال ميکنم :
فرا رسيدن روزهاي التماس جزوه ، نمونه سوال و نمره رو به شما تبريک ميگيم :) :| (خود طرفم اره

.

.

.

.


يه دبير فيزيک داريم خيلي خفنه .. حالا مکالمه ما با اون

دبير :نبايد فرار مغزها صورت بگيره خيلي بده .هيچکس نبايد بره
ما:چرااااااا؟؟؟؟؟
دبير :همه ي مخ ها دارن ميرن .نبايد برن تو يه کشور ديگه .
ما : آقا شما مي خواين کجا برين ؟ 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 1,912