loading...
دانلودینو
علیرضا زلفی بازدید : 21 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)



 


دلگيرم ....
واسه اون پسري که با 180 تاسرعت تو اتوبان ميرفت ودادميزدتا خودشو خالي کنه......
دلگيرم....
واسه اون دختري که هرشب سفيدي بالششو ريملش سياه ميکنه....
واسه اون دختري که شکوندنش..خردش کردن..شکستن بلدنيست...
واسه اون پسري که عشقش ولش کرد اماتمام دق دليشو رو ريه هاش خالي کرد...
به سلامتي عشقت....
 به سلامتي خودت......  

.

.

.

.

کدام ديگري چون توخواهدبود؟؟؟؟تو ک دوريت ازمون سخته زنده ب گوريست....! .

.

.

.

من ميروم ......
باور كن ميروم ....
اما ...

دلم براي بجهنم گفتن هايت تنگ ميشود !!!!
.

.

.

.


حالم بهم ميخورد از کلمه هاي:عزيزم،عشقم،گلمو...
من را همان ببين صدا کن

.

.

.

.


بزار دستتو توي دستاي من تموم غم و اضطرابم بره
تو شبهاي زيباي اين زندگي روي شونه هاي تو خوابم بره
نفس ميکشم عطر اغوشتو برات قلبمو زيرو رو ميکنم
تو انقد پاکي که تو چشم تو خدارو دارم جستجو ميکنم.....  

.

.

.

.

سلامتي ?afm که با:
صدامو داري
به احترامت هيچوقت حتي، من
نمينداختم نگامو جايي
حرف دل خيليارو زد...

داغ دل خيليارو تازه کرد....

.

.

.

.

اين نامه رو ليلا فقط بخونه...
فقط ميخوام که حالمو بدونه...
کلاغا اطراف منو گرفتن...
از دور مزرعه هنوز نرفتن...
ليــــلا ، دارن نقل و نبات ميپاشن...
تا عشق و خون دوباره همصدا شن...
ليلا چقد دلم برات تنگ شده...
نيستي ببيني که سرت جنگ شده...
نيستي ولي هميشه همصدايي...
ليلاي من درياي من ، کجايي...؟!!!

.

.

.

.



عمر زندگي کوتاست،مثل شعله کبريت
عمر هر چي جز عشق،مثل عمر کوتاهه
همسفر شدن مثل،در بدر شدن خوبه
پس قدم بزن با من،توي راه و بيراهه

.

.

.

به سلامتي دختري که سر سفره عقد بجاي گفتن با اجازه ي بزرگترا آروم گفت با

اجازه عشقم که نذاشتن بش برسم.........
.

.

.

.


داره کم کم نفسم ميگيره برگرد
داره عطرت از تو خونه ميره برگرد
توکه چشمات مهتابو ديوونه ميکرد
تا ستاره هاتو گم نکرد برگرد

.

 .

.

.

 
يکي ديگه تو زندگيمه...
ولي من با تو زنده ام....

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 1,908